Jumaat, 1 Jun 2012

MY KITCHEN AID (OVEN GAS BERJAYA)

 
sudah lama saya mengidam utk dapatkan oven yg guna gas, memandangkan sekaerang bil letrik semakin naik..dan naik...alhamdulillah
di KELANTAN susah sgt nak beli alatan letrik  dengan harga yg murah, kawan duk KL dpt harga RM1300, tp saya dpt dgn harga RM1500....:(
TP 
alhamdulilah dpt jugak beli...:), tq juga utk EN Hubby YG TOLONG top up duit uTKdpt kan oven nie

 pada kwan2 yg duk sekitar KB, anda boleh beli ni di HO elektrik equipmen Jln Maju...itu tpt yg dpt kurangkan harga, tpt lain xnak kasi ngan harga yg saya dpt nie...

 Jika kwn2 nak yg jenama ORIMAS boleh dptkan di jln pengkalan chepa CBG 4, bsebelahan klinik DR PUAD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 ulasan:

  1. SALAM, saya duk di kb dapat dengan harga RM1500.00,

    BalasPadam
  2. ade no yg boleh saya contact utk dapat kan oven gas ni tak? oven ni ada buat penghantaran tak? saya duduk area seremban.

    BalasPadam
  3. Salam. Hose n kepala gas tu pakai yg biasa je ke?

    BalasPadam
  4. Hi.. Salam..
    Leh kasi nombor model oven berjaya tue x?

    Ingat nak beli sebijik..

    BalasPadam
  5. berminat untuk membeli oven seperti ini...?? sila kunjungi/lawati premis kami di jalan pengkalan chepa, kota bharu , kelantan dan juga di jalan kuala krai-ketereh, kelantan..@ hubungi kami 09-7888578 ( cawangan ketereh ) / 09-7482755 (hq kota bharu )

    BalasPadam
  6. @ LAWATI / LIKE FB KAMI : puncak stainless steel & machinery.

    BalasPadam
  7. Macam.mana nk guna oven no.Saya Ada tapi Tak tahu nak guna.Tak pakai langsung Dan jual pada kawan.Memandangkan Saya duduk apartment.Guna gas ke elektrik atau guna kedua2nya serentak.

    BalasPadam
  8. Mcmana nk mulakan oven gas single berjaya yr puan

    BalasPadam