Jumaat, 30 November 2012

MIXER KITCHENAID KELANTAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...pengadun kek/ mixer kitchen aid, satu nama yg gah dan menjadi sebutan bg penggemar bidang baking dan pembuatan roti serta pastry......harga memang mahal terutama bg yg beginner, kalu yg dah lama memceburi bidang baking, dan pendapatan lumayan...insyaALLAH XDER MASALAH KOT...

Di kelantan setakat yg saya tahu ada 1 tempat jer yg jual kitchen aid KA, iaitu di AMWAY stokis di KUBANG KERIAN on the way g HUSM,...tp mesti jd Ahli dulu, Untuk memudahkan puan2  saya ada seorang kenalan yang boleh membantu anda utk dptkan kitchen aid dengan bayaran ansuran dan kad kredit free instalment....SILA RUJUK PN NORUL FB, Pn Norul tiggal tganu tp adik dia ada di KIAS kelantan jd kawan2 yg minat nak beli  guna kredit card free instalment boleh add FB dia okey....Harga utk kitchen aid yang dah siap ada voltan 240V ialah RM191 X12 bulan, =RM2292.00 tidak termasuk kos penghantaran.


 semoga dpt membantu sahabat2 yea...

2 ulasan:

  1. Salam.

    Mak Aji ada add Norul ni kat FB. Memang baca pasal dia jual brg dr US dan UK. Dpt tau drp isteri anak buah di Kubang Kerian. Memang akan dipertimbangkan!! Minat yang kaler pink atau merah tu!

    BalasPadam
  2. alhamdulillah aDO Jugop wakil KA di kelate kalu dop payoh sungguh nak cari mixer kitchen aid..pasni mak aji boleh wak sistem kutu utk sahabat2 yg suka membaking...dan nak beli mixer KA...:)

    BalasPadam